Data e postimit: 2015-01-02 21:20:39
Lexime: 3888
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Pamja fizike nuk të bën shëmti ,shëmti të bëjnë veprimet e këqija dhe mendja e keqe !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Pamja fizike nuk të bën shëmti ,shëmti të bëjnë veprimet e këqija dhe mendja e keqe !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kur njeriu i lë veprat e këqija vërtet është i fituar ,veprat e këqija nuk të dërgojnë askund ,ato thjeshtë të dërgojnë në humbje,mosarritje trishtim...veprat e mira e lartësojnë njeriun ,e bëjnë krenarë në cdo hap të jetës së tij...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Goja bluan fjalë ,të mira e të këqija !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Veprat e këqija duhet të largohen të shkatërrohen ,sikur zjarri që i djeg drutë !
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më mirë ndonjëherë të harroj se vec të këqija të kujtoj ! 2.Gjërat duhen me rend,në kohë dhe vend ! 3.Kur ke fitim ,duhet të kesh edhe humbje !
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: abuzimet dhe llojet e saja.
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna dhe seksuale . Abuzimet fizike janë : Rrahja e adoleshentëve ,dhuna në familje . Abuzimet fizike Rrahja me rrip/thupërr/këpuc/dhe me gjëra t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Leandro Markaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Trajtat e Shkurtra Te Bashkuara
Te t'i tregoj sjelljet e nenes arush,ti do te çuditesh.Nuk na besohej qe kafsha t'i donte aq shume kelyshet e saj.Po te m'i tregonte dikush veprimet e arushes,une nuk do ta besoja.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com